Graffiti Blog

Graffiti blog mindenkinek, akit foglalkoztat a téma. Képek, videók, hírek, cikkek, és még sok egyéb extra.

Szavazás

My Web Poll
Szeretnél sketch battle-t a blogon?

Igen
Nem

Címkék

Pár szó a filcekről

2012.07.31. 18:49 Snar

Na szóval, a filcek.
Rengetegféle filc létezik, mérettől, és tank térfogattól, illetve kialakítástól függően.
Először is, vannak a T filcek. Ezek általában 30mm-nél szélesebb fejű filcek, mint pl. a Montana Hardcore XXL.
Aztán vannak a,, sima,, fejű filcek, ezek többnyire 15-30mm körül mozognak.
Vannak a vágott fejű filcek, ezek főleg alkoholosfilcek, nem pont a legprofibb választás, de kezdőknek tökéletesen megfelel az is.
A squeezerek is nagyon elterjedtek, ezek egyszerű, kör alakú filcek, amik (mint ahogy a nevük is mondja) könnyen "préselhetőek", így a nagy festékmennyiség miatt gyönyörű folyásokat lehet vele produkálni.
Squeezert lehet készíteni házilag is, a legegyszerűbb módszer az a cipőpasztába beletöltött festék, de erre több technika is van, én mondjuk sok mindenből csináltam már ilyesféle dolgokat, leginkább csak kísérletezésként.
Szerintem nem érdemes otthon csinálgatni, nekem legalábbis nem sikerült fele annyira jót se összehoznom, mint amit boltokban lehet venni, kalligrafikus markert pedig otthon LEHETETLEN csinálni, szóval azon kár is gondolkodni, hogy hogy lehetne, úgyhogy ha olyan tageket akarsz tolni, amik ki is néznek valahogy, én javaslom, hogy nézz szét, nekem eddig Montana Black 15mm-es üres filchez volt szerencsém, meg OTR 093-hoz, hát nekem inkább a Montana ragadta el a szívemet, nagyon megtetszett, azóta már vagy 3-at elhasználtam, mióta először kipróbáltam, pedig mindet újratöltöttem, amennyiszer lehetett...
Szóval én ajánlom, hogy nézz szét különböző webshopokban, mivel én Szerbiai vagyok, nem igazán tudom, hogy Magyarországon hol érdemes szétnézni, de ha esetleg te is egy Szerbiai olvasó vagy, akkor a www.yuhol.rs shopot ajánlanám, én is tőlük rendelek, nagyon korrektek, tényleg. Ha bármi kérdésed van, használd a hozzászólás funkciót.

Szólj hozzá!

Címkék: graffiti

A bejegyzés trackback címe:

https://graffblog.blog.hu/api/trackback/id/tr584688983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása